tiistai 6. toukokuuta 2014

Olisi pitänyt jäädä sänkyyn.

Tänään on taas ollut näitä päiviä, kun ei pitäis nousta sängystä ylös! Sen tiesi jo siitä, kun yö meni lähes täysin valvoessa! Heti aamusta perinteiset tahtojen taistelut 3-vuotiaan kanssa syömisestä ja pukemisesta, loppujen lopuksi mulla otti päähän ja pahasti. Samalla siivosin pienemmältä kakat housuista ja samalla onnistuin sotkemaan myös itseni tuohon kyseiseen tavaraan. Vein pojan kerhoilemaan ja mentiin kuopuksen kanssa kauppaan. Yritin nostaa 20 euroa rahaa automaatista niin "Tapahtumaa ei voida suorittaa, tilillä ei ole katetta". Jep. Onneksi oli pussillinen tyhjiä pulloja mukana, jotta sai ihan kaikista tärkeimmät ostettua!

Pojan kerhoilun jälkeen lähdettiin sitte kaverille kahvittelemaan ja sieltä keskustaan puistoileen, niin eiköhän ulkona alkanu just sataa lunta! LUNTA! Taas. Mikä siinä on, kun talvi menee melkein lumettomana, niin sitten sitä sataa, kun pitäs olla jo melkein kesä? Siis jotkuthan viettää jo KESÄLOMAA!

No, ei tässä suinkaan vielä kaikki. Mentiin tämän minun ystävän kanssa puiston kahvilaan kahville. Yritin siinä sitten saada kermatilkkaa kahviini ja jotenki onnistuin kaatamaan koko kannun sinne kahviini ja pitkin lattioita. Ei taas lainkaan mun päivä.

Onneksi loppupäivän pelasti leffassa käynti kahden ihanan ystävän kanssa. Kunnon hömppäkomedia, Se toinen nainen, pelasti todellakin mun päivän! Olin niin tuommosen tarpeessa! http://www.finnkino.fi/Event/300169/?dt=06.05.2014

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti