sunnuntai 18. toukokuuta 2014

Huulipunavallankumous

Huulipunavallankumous! Viime perjantailta. Apua, kun näytän oudolta :D Oon niin huono käyttään meikkiä yleensäkään, mutta nyt oon yrittäny kovasti opetella. Laitan nykysin jotain naamaan useimmiten, kun joku on tulossa kylään tai oon lähdössä leikkipuistoa kauemmas.Huulipuna ylemmästä kuvasta on tämä:

H&M Up all night.
Saatu jostain. En varmaan ikinä oo itse ostanu huulipunaa. Eiku oon. Yläasteella käytin lähes aina vaaleen beigeä huulipunaa, kun mun huulet oli omasta mielestä silloin muuten liian tummat! Mun perus arkimeikit on nämä:

ACOn BB-voide, jonka sain kaverilta. Aiemmin en ikinä käyttänyt mitään meikkivoiteen tapaistakaan (paitsi viimeksi yläasteella), nyt oon ihan rakastunut tuohon.
Oriflamen Very Me No Time For Shine -puuteri, joka on suht uus tuttavuus, mutta oon jo rakastunut.
Rimmelin peitepuikko pahimmille finneille.
Garnierin Eye Roll-on tummille silmänalusille. Tätä en oo enää nähnyt kaupoissa, myydäänköhän enää missään? Oon ihan pulassa, kun tuo loppuu! Ainoo meikki jota käytän kyllä joka ikinen päivä!
Ripsien kanssaon edelleen kova työ ja tuska. Mulla on harvat, tikkusuorat ja lyhyet ripset, joista ei saa pitkiä, tuuheita ja kauniin kaarevia millään! Ripsentaivutin on ehdoton työkalu niitä meikatessa. Tällä kertaa kokeilussa Max factorin Wild Volume Mega -ripsiväri, joka kyllä pidentää ja pitää kaarevuuttakin, mutta ei ole mun makuun tarpeeksi musta eikä tuuheuttava. Jättää ripset myös paakkusiksi. Joten:

Jos jollain on tiedossa täydellinen ripsiväri varsinaisille ongelmaripsille, niin saa kertoa mullekin!

Normaali arkimeikkinaama näyttää siis tältä:
Tämmösiä mietteitä tähän päivää ja iltaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti