tiistai 1. syyskuuta 2015

Viikko 4: repsahduksia

Oon siis nyt 4 viikkoa yrittänyt keventää ja pudottaa painosta yhteensä vähintään 15 kiloa. Imetän kuopusta, joten ruokavaliota en edelleenkään lähde ihan hirveästi muuttamaan, esimerkiksi hiilarit on ja pysyy, jottei maidon määrä vähene. Myöskään liikuntaan on hankala löytää aikaa, mutta yritys on kova!

+ 400 grammaa. Jep, niin hyvin meni viime viikko! Conssit antaa odottaa vielä hyvinkin itseään, huoh. Keskiviikkona mulla alkoi tosi huono ja heikko olo, joten en jaksanut lähteä puistojumppaan. Sen sijaan pyysin miestä hakemaan mulle K-marketista uutta pätkisjäätelöä! Oi nam! Perjantaina taas lapsi sairasti, joten ruuan tekoon ei jäänyt aikaa ja syötiin pizzaa! Siitä huolimatta vietin vielä lauantaina herkkupäivää ja sunnuntaina käytiin kaverin lapsen synttäreillä. Ei tässä varmaan enää muita selityksiä tarvita? Kävin mää sentään tiistaina uimassa!

No joo, tällä viikolla toiveena vähän parempi menestys. Maanantaina alkoi mun uusi harrastus: itämainen tanssi! Tänään alkaa lasten uinti, jossa mulla tosin ei juuri ole mahdollisuutta itse uida. Lisäksi aion käyttää esikoisen tarhapäivät hyväksi pitkiin kävelylenkkeihin. Myöskään tällä viikolla ei pitäisi olla erityisiä syitä sortua, mikäli tämä mun huono, heikko olo ei tästä pahene tai äidy ihan oikeaksi flunssaksi. Koska sitten mua ei pidä mikään erossa jäätelöstä, heh!

Tähän mennessä painoa on tippunut yhteensä vasta 2,5 kiloa, mutta en lannistu, koska mihinpä tässä kiirettä olisi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti