maanantai 1. syyskuuta 2014

Kirppistelyä

Viime viikolla käytiin minun mummon, eli "mamin" luona poikien ja mun äitin kanssa. Samalla pyörähdettiin myös naapurustossa pienellä kirppiksellä, jonka nimi nyt ei jäänyt mieleen.. (Googlesta tarkistin: Kirppis Onneli.) Siinä tunnelmaltaan ja kooltaan sekä siisteydeltään kirppis mun makuun!

Tottakai tuollaisesta paikasta ei tee löytöjä samoissa määrin, kuin jostain jättisuurista kirppareista, mutta en varmasti koskaan ole lähtenyt kirpparilta tyhjin käsin.


Pojille leluja, peli ja kirjoja. Mulle "tissivyö", vihdoinkin!
 

                                  Huono kuva, mutta täyspitkä hame, vaikka ensi kesäksi!

                          
                               Samoten huono kuva, mutta ruskea ohuehko neuletakki.

Yhteensä kaikki n.10€. Mummo löysi itselleen TV-tason 30-40 eurolla, joka me sitten mun äitin kanssa reippaina likkoina kannettiin mummon luo.

Rakastan kirppiksiä! Siellä shoppailusta ei tule edes huonoa omatuntoa, vaikkei mitään tarvitsisikaan. Kovasti mietin, pitäisikö lauantaina suunnata Ouluhalliin suurkirppikselle...

2 kommenttia:

  1. Mä taas vaihteeksi myin kirppiksellä tavaraa. Tarkan tiedon mukaan 88 kappaletta turhaa tavaraa lähti uuteen osoitteeseen ;) Kivoja löytöjä oot tehnyt! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvinpä oot saanu kaupaksi! Pitäis itekkin, mutta ei oo oikeen mitään muuta myytävää kuin vaatteita, niin en tiedä kannattaako varata pöytää.

      Poista